Ceniony program do wystawiania faktur online postanowił dostosować logotyp do misji marki, którą jest uproszczenie i czytelność przekazu. Z programu korzystają zarówno więksi, jak i mniejsi przedsiębiorcy, ponieważ jest on intuicyjny i prosty w obsłudze dla wszystkich. Dopasowanie logotypu i zmiana wyglądu strony internetowej ma nawiązywać do koncepcji minimalizmu.
Afaktury.pl to program, który cieszy się zaufaniem klientów od 2014 roku, a tych nie brakuje i z miesiąca na miesiąc ciągle przybywa. Szacuje się, że do końca 2016 roku baza klientów afaktury.pl osiągnie liczbę ponad 25 000. Rok 2016 okazał się dla firmy przełomowy i obfituje w aktywne działania, m.in. dodawanie nowych funkcji, ekspansję na rynki zagraniczne, zmianę identyfikacji wizualnej czy działania PR-owe. Program afaktury.pl odnosi sukcesy dzięki indywidualnemu podejściu do klientów, doskonałej obsłudze, szybkiemu reagowaniu na zgłaszane potrzeby.
W portfolio klientów afaktury.pl znajdują m.in.: Małpka S.A, Best Sport Sp. z o. o., Subway, Fundacja „Zakochana Warszawa”.
Zmiana logotypu i nowa strona główna mają pomóc w budowaniu spójnego wizerunku firmy i realizacji zaplanowanej strategii.
Zmiana identyfikacji wizualnej i odświeżona strona internetowa do dla nas naturalny krok w rozwoju marki. Zależało nam na tym, by unowocześnić zarówno logotyp, jak i stronę główną, nie wywołując przy tym rewolucji. Zdajemy sobie sprawę, że nasi klienci są przywiązani do naszej marki, nie chcieliśmy więc narażać ich na radykalne zmiany. Uproszczenie i przejrzystość graficzna bez zmian w kolorystyce pozwoliły z jednej strony na wprowadzenie nowości, a z drugiej nasi klienci wiedzą, że to dalej jest ich ulubiony program do faktur online – komentuje Sylwester Kiedrowicz, CEO afaktury.pl.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/afaktury-pl-z-nowa-identyfikacje-wizualna